Nej men jag är jätteglad för din skull älskling, verkligen.


Min käre pojkvän har skaffat en väska från mitt favoritmärke Mulberry. En handväska, om ni vill, fast vi kallar den för manbag. Det rimmar nämligen bättre på testosteron.

Jag har sagt åt honom att jag överväger att döda honom och stjäla väskan. Han skrattade och trodde uppenbarligen att det var ett skämt.

Avundsjuk har mitt hopp varit att han ska säga Haha, gick du på den enkla älskling? Klart en karl inte kan ha en handväska, lurade dig där, vassegod och så skrattar vi medan han räcker mig väskan. Har inte hänt. Och med tanke på att jag vet utifrån mig själv exakt vad en så nöjd blick som den han ser på väskan med innebär, kommer det inte heller hända.

Så jag får nog lov att döda honom i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Fan, och människorna dör i Haiti! OJOJJ

2010-01-27 @ 21:02:11
URL: http://solbarn.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hoppas verkligen inte det finns ett samband. :S

2010-01-27 @ 21:47:48
URL: http://annasord.blogg.se/
Postat av: J

Det finns bara en sak att göra. Eld ska med eld förgås.

2010-01-27 @ 23:52:58
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ska alltid komma hit i framtiden, när jag är på lite dåligt humör. Eller kanske varje dag, så jag slipper hamna där någonsin.



"titta där" skriker du och pekar mot himlen, sen tar väskan och springer. Vattentät plan.

2010-01-28 @ 02:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0