Dagens Tankar 25/1 2010


  • CSN bestämmer utan att fråga att jag vill ha 3000 extra i januari månads lån. Skoj med cash, förstås, om inte konsekvensen vore att i maj månad -- sista månaden innan sommaren, två månader innan första sommarjobbslön -- får jag automatiskt 3000 mindre. Gillar't inte. Fredom of choice ffs!
  • Jag blir lite full i skratt av formuleringen i Facebooks meddelanden: "Person X har gjort något i din logg". Å ja' ba': gjort något? I en port, där låg en lort, som någon hade gjort...
  • Se Snabba Cash, inte se Snabba Cash? Se Snabba Cash? Inte se?

Kommentarer
Postat av: Ine

Jag är också i valet och kvalet; se eller inte se Snabba Cash. Inget stort beslut egentligen... Tycker att du skall se den! Har du läst boken? Nu kan det bli svårt att svara på frågan iom att jag inte har någon egen blogg längre, men svara här för all del... Joel Kinnaman är i varje fall så sjukt djävla snygg att man går av. Kan vara värt att se filmen enbart av den anledningen, faktiskt.



Sen undrar jag även var jag skall sätta in nyårspengar? Har försökt få tag på Hanna without result. Känns dumt att vara skyldig.



Kram!

2010-01-26 @ 12:35:20
Postat av: J

CSN bestämde att jag skulle få 100% mindre i januari, den var inte heller så hysteriskt rolig.



Snabba cash är nog mer hyra/tanka/vänta på teve än bio, men det är bara jag.

2010-01-27 @ 12:18:22
URL: http://enentreprenors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0