Lucka nummer tjugofyra: God jul på er allihopa!



Tjugofjärde dagen i december
och sista luckan i min julkalender. Men vad gör ni här egentligen -- inte ska man läsa bloggar på självaste julafton? Det är ju fridens, handelns och viktökningens högtid. Iväg med er och bråka med släktingar, slåss om de bästa bitarna i Twist-påsen, drick glögg, vänta på tomten, bli glada, bli besvikna, äta från det undre lagret i Aladdin-asken och fundera ut om det finns något finkänsligt sätt att fråga om kvittot på klapparna finns kvar.

Min lilla julklapp till er blir (förutom ovanstående nästan komiskt dalajul-iga bild på mini-me) en av mina favorit-jullåtar, en skön kontrast till de traditionella julklassikerna med heliga nätter och gläns över sjöar och stränder som åtminstone gnisslat hål på mina trumhinner och mitt tålamod sedan flera veckor tillbaka. Ni hittar låten HÄR på Spotify och DÄR längre ner på sidan.

Och du, ha nu en riktigt härlig jul - vem du än är, var du än är.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Gott nytt jul hälsar Sean banan! tack för en fin julkalender :P

2010-12-25 @ 10:15:39
Postat av: sunshine

din julkalender har varit mycket uppskattat. förstår fortfarande inte hur du orkade dag ut och dag in. ;)

gott nytt Anna! kramar.

2010-12-30 @ 13:05:24
URL: http://www.sunshinejonsson.se
Postat av: Anna

Tack så mycket hörrni! :) Jag måste erkänna att ingen är mer förvånad än jag att det gick vägen hela vägen (undantaget den där minnesluckan och vissa tvivelaktiga publiceringar efter midnatt).



Gott nytt år på er båda! :)

2010-12-31 @ 15:34:04
URL: http://annasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0