Lucka nummer sju: Björn Gustafsson


Bakom lucka nummer sju hittar vi en humor-favorit i repris. Jag hade lite glömt bort detta klipp, ja, faktiskt Björn Gustafsson i allmänhet, så jag tänkte att ni kanske också behövde bli påminda? Nu tjuvkikar ni bakom luckan och tänker kanske jahaja, den där Annas julkalender är allt en jäkla best-of-Youtube-kalender. Lite som Comhem-reklamen utdragen på tjugofyra decemberdagar. Fast jag har en massa lite på lur också, jag lovar. Lite personliga SKANDALER och ALDRIG TIDIGARE PUBLICERADE BILDER, vad tror ni om det?

Meeen inte idag.
Idag var det antingen lucköppning eller att duscha, och ni ser ju vad jag valde. Omvärlden får känna det i morgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0