Lucka nummer sex: Om Facebook funnits för 6000 år sen


Mitt liv just nu. Mitt liv... är schemalagt in i minsta detalj de närmaste veckorna, inklusive aktiviteter så som "gråta lite" inlagt i iCal efter vårt handledarmöte i morgon eftermiddag. Om en vecka ska första versionen av c-uppsatsen lämnas in för att bli slaktad opponerad på, och jag börjar förstå varför någon valde att peta in 'dead' i 'deadline'. Nu när jag tänker efter är det nog bara en timme mellan kl 15-16 den 24:e december som preliminärt är reserverad åt andra aktiviteter än uppsatsskrivande, innan den slutgiltiga versionen ska lämnas in 5 januari.

Nu ska jag gå och banka huvudet i en vägg
ett tag innan jag beger mig in i lite välbehövlig sömn medvetslöshet. Men innan dess! Lucka nummer sex - som inte är i närheten av så spännande som lucknumret antyder. Men ändå. En fjärdedel på väg mot jul (!) och här har ni en sneak peak på hur det kunde ha sett ut om någon screenprintat Skapelsen på Facebook:


Källa: Någon med humor. Och Facebook.



Kommentarer
Postat av: Emilie

C-uppsatsen, ja. Hört talas om. Förträngt.



Jesus, också, förträngt. ;)

2010-12-07 @ 09:38:33
Postat av: Anna

Haha!



+1 på den Emilie ;)

2010-12-07 @ 12:48:29
URL: http://annasord.blogg.se/
Postat av: Jon

Bästa konversationen idag! =D

2010-12-07 @ 13:01:53
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0