Lucka nummer arton: Nämen snälla Åke.


Bakom den artonde luckan i Annas julkalender hittar vi en all time favoritreklam - Lotto-Åke. Kommer ni ihåg honom? Han blev ju superkändis ett tag där för sisådär tiotalet år sen, jag minns att de till och med sålde cd-skivor med Lotto-Åke remixar för att mjölka framgången när det begav sig. Fortfarande finns det någonting så befriande och upproriskt med Åke. Om så tio miljoner skulle ramla över mig idag skulle jag visserligen inte göra en Åke på jobbet (vilket har allt att göra med att jag verkligen gillar mitt jobb och ingenting med någon slags hyfs/mogenhet) meeen jag får säkert ett jobb jag avskyr förr eller senare. Så om du läser det här Tomten - kan du plz rigga mina Trisslotter i år?



Kommentarer
Postat av: Emilie

Hehe, jag har börjat tippa lite här och där. Sådär vill jag också göra. Frågan är bara mot vem..

2010-12-20 @ 07:53:42
Postat av: Anna

@Emilie: Och jag skrapar mina Trisslotter. Skraplotter förstår jag mig på, jag tycker det är lite osäkert att börja blanda in hästar och sådant...

2010-12-20 @ 13:32:51
URL: http://annasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0