En liten snabb lista:


Saker jag vill ha, men inte behöver:
-
Marc Jacobs Classic Q Hillier Hobo, Svart.
- Svininfluensan. Jo, jag skrev det du tror jag just skrev. För vore det inte liiite skönt att ha den överstökad och räcka långnäsa åt allt vad vaccinationer och smitthysteri heter? Förutsättning: överlevnad.
- En egen liten bil. Funkar även med en stor. Oh the luxury.

Saker jag vill ha OCH behöver:
- En laserskrivare.
- En liter mellanmjölk.
- Hjälp med att välja kläder till kvällen.

Saker jag behöver, men inte vill ha:

- Kurslitteratur för tusentals kronor med höjdartitlar som Allt du behöver veta om industriell administration (förhoppningsvis en jävligt tunn bok). Flertalet författade av lärare på kursen. Nämen det känns toppen att sponsra våra lärare med mina lånade CSN-pengar. Verkligen. Jag skulle inte göra något annat för pengarna om jag fick välja.

Saker jag har, men inte vill ha:
- En försäljare från Tele2 som telefonstalkar mig.
- Enerverande Spotify-reklam! Den där Melody en bedååårande röst Gardot-reklamen håller raskt på att bli en trigger för mig. En gång till och något otäckt händer.
- Kåravgiftsräkning för sommarkursen. Det finns två terminer per år och då borde ffs två terminsavgifter räcka. Vad vill ni ha härnäst, en njure? Min förstfödda?


Kommentarer
Postat av: J

Äsch gnäll inte på kåravgifter nu

2009-09-07 @ 10:26:28
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: Emilie

Du är underbar!

2009-09-07 @ 14:03:10
URL: http://solbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0