Testbilden says: Välkommen!


Möt min nya dörrmatta. Mm, jo jag vet, det där med att blogga dörrmattor kanske inte är ett enormt steg i min "Bli personligare"-kampanj (justja, den...), men vill man vara lite djup sådär kan vi ju se det som en symbol för det första steget in i mitt privata jag (som ni kan torka av skiten på innan ni går vidare in...?).

Eller så kan vi ju se det som en kul inredningsdetalj. Efter att ha letat dörrmatta i över ett och ett halvt år (seriöst underexploaterad marknad!) ramlade jag på denna i en mattbutik i Göteborg. 69 ynka kronor. Jag vet inte om man direkt kan tillämpa begreppet 'kärlek' på en dörrmatta, men 'jävligt nöjd' är åtminstone en bra beskrivning av känslan när jag kliver på den.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

SV: hehe tack!



ja visst ska det bli kul att se :D

2009-09-07 @ 22:57:23
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag tar med mig Jon och Love så kan vi kliva på den vi med :D

2009-09-08 @ 07:11:06
Postat av: J

Tack snälla =) Och äsch, man får tänka på hur bra man har det istället I say!



Apropå dörrmattor så hade jag en gång världens finaste med ett stort AIK-märke på. Sen blev jag sambo och dörrmattan råkade mystiskt försvinna.

2009-09-08 @ 08:45:29
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: jonas

Får man fråga var du har köpt den?

2010-09-06 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0