Dagens Tankar 22/9 2009.


  • Varför skickas det ut TVÅ identiska kårlegs-kort per termin? Inte för att det gör mig något eller så, jag bara undrar. Räknar de med att genomsnittstudenten festar bort minst ett kort per termin, så lika bra att skicka två direkt?
  • Vem köper låt-ringsignaler nu förtiden? Nästan alla mobiler är ju kompatibla med mp3-filer numera. Är det nån förutom de som vill gråta ut i kvällspressen om hur de lurats (= synonym för "oförmåga att läsa det finstilta") till dyra prenumererationer när de baaara ville ha en hit från Galna Grodan? Snyft.
  • Vart tog svininfluensan vägen nu då? Expressen, Aftonbladet, hallå? Var är min dagliga dos världsundergångshysteri?

Kommentarer
Postat av: J

1. De gör så till mig med. Tydligen är det fel i systemet fick jag veta i helgen av en kårutskottsordförande.



2. Samma personer som tar med sitt mobila bredband till Grekland i en vecka.



3. Den var bara en fluga. Skiten peakade ju innan vaccinet ens hade kommit till Sverige. Men bra investerade miljarder. Verkligen.



4. Jag hyllar dagens tankar. Du borde göra en bok av dom. Jag hade lätt köpt den.

2009-09-22 @ 23:59:00
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag tror redan jag tappat bort mitt ena kårleg :S

2009-09-23 @ 15:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0