Dagens Tankar 30/9 2009.


  • Har sagt det förut, säger det nu, kommer säga det igen: i samma stund som folk slutar förnedra sig i rutan, blir Idol så förbannat tråkigt att klockorna stannar.
  • Är det någon mer som upplevt fenomenet med att om man inte tvättar bort nagellacksborttagning ordentligt, börjar fingrarna göra ont?
  • En kollektiv kjam till alla er som besvarar/kommenterar Dagens Tankar! Förutom att jag blir klokare och får stora gåtor besvarade, älskar jag att ta del av era tankar.

Kommentarer
Postat av: J

1. Amen. Förnedringsteve ftw, att se idol-talangerna tävla om vem som ska bli nästa idol känns lika meningsfullt som att se roger pontare försöka försvara sin sista heder i körslaget.



2. Njae alltså. Nej. Kaustiksoda som man inte har tvättat bort däremot gör ont som satana.



3. Ja kjam på dig själv =)

2009-09-30 @ 14:22:38
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: Jon

1. Idol suger.

2. Nej, inte ännu. Men kanske efter transfesten.

3. Du underhåller hela mitt intellektuella jag. Kjam till dig.

2009-09-30 @ 22:41:52
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0