Dagens Tankar 5/5 2009


  • Vad är det i brun utan sol som luktar... brun utan sol?
  • Varför är det stört omöjligt att skopa upp Ben & Jerry's -- med sked -- utan att få glass på fingrarna? Inte för att ni hör mig klaga, men ändå...
  • Ibland när jag slösurfar inne på Tradera och liknande sidor får jag lite tvångstankar om att jag ska råka klicka hem något skitdumt, typ ett sådant här. Erkänn att det är liiite lockande att klicka på den där 'Köp nu'-knappen, bara för att den finns där liksom?
  • Nä, nog med tok. Dags att baka födelsedagskanelbullar. Twice the pärlsocker, twice the gegg inuti.

Kommentarer
Postat av: J

En gång råkade jag bjuda hem en extern hårddisk, bara för att jag råkade buda upp allt lite för att kolla vad den andra hade bjudit...

2009-05-05 @ 20:58:38
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0