Dagens Tankar 12/5 2009.


  • Men förihelvete Spotify, finns det ingenstans jag kan klicka i att jag är tjej och SLIPPA höra reklam för mustach-kampen var femte minut? Om det hänger på att jag ska odla mustasch, ser framtiden för prostatacancerforskningen dyster ut.
  • Marit. Bergmans. Senaste. Album. Är. SÅ. Bra!
  • Först nu förstår jag alla klagomål jag hört om att skiva tårtbotten. Efter 30 svettiga minuter och oräkneliga svordomar är jag helt övertygad om att det är befogat med en universitetsutbildning om 180 högskolepoäng i ämnet, med möjlighet att doktorera.
  • Herregud, börjar Eurovision song contest ikväll? Jag som var fullständigt övertygad om att den hållit på en vecka redan, minst.

Kommentarer
Postat av: sunison

JAA!! Sverige kom vidare. Wihuuuu!



(mycket ironisk, mycket)

2009-05-12 @ 23:02:01
URL: http://thwart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0