Tips-tack!


Spanks allihopa för era boktips! Fortsätt gärna fylla på om ni kommer på fler. Jag ska bära dem med mig i åtankarna när jag för första gången sedan hemkomsten öppnar sminkväskan och knallar ner på Mora i eftermiddag (första utomhusvistelsen i dagsljus, därav sminket förstår ni). Det var precis den sköna blandningen böcker jag var ute efter, inklusive lite japansk mangaporr. Så nu får ni inte ta illa upp, alla tips var bra, men jag måste framhålla ett tips som var särskilt outstanding från resten -- som måste ha kommit från någon som verkligen förstår sig på vad som flyter min litterära båt:



Nu är ju bara frågan -- finns den i pocket?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, jag undrade också över den...är det en tonårsroman kanske?

2009-03-20 @ 14:43:20
Postat av: Martin

Jadu, Bra bok.. skulle nog säga Sagan om Belgarion till att börja med, en serie på.. tror det är 5 böcker, sen finns det fler serier som följer upp samma handling, riktigt underhållande faktist.

Sen så finns det ju Diskworld, http://en.wikipedia.org/wiki/Discworld

Galen om inte annat, men rejält komisk :D

2009-03-20 @ 18:50:31
Postat av: Anna

Sophie: Måste vara! Hittade den dock inte på Bokia i Mora, men alla vet ju att vi är lite efter här uppe i norr. Tidsskillnad och allt. ;)



Martin: Tack för boktipsen! Och, ska jag säga, tack för påminnelsen. I min bokhylla står ett tiotal Terry Pratchett-böcker sedan fem-sex år tillbaka. Dags att damma av dem tror jag bestämt!

2009-03-20 @ 22:31:06
URL: http://annasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0