Inredning: Vår i köket och nya bordet/stolarna.


Sådär mamma! Och ni andra, naturligtvis. Nu har jag pillat upp bilder på mitt pyssel för att få lite vårstämning i köket; nya gardiner/draperi/småplock i fönstret. Tema prinsesstårta, som synes.

Nedanför är nya matbordet Bjursta + stolarna Börje från Ikea (omklädda till svart tyg; de vita överdragen var på väg att ludda ihjäl efter första provsittningen). Jag är hur nöjd som helst med hur nya matplatsen blev, inte minst att det finns två inbyggda extraskivor i bordet som kan göra plats för 10 personer vid behov (t.ex. mitt tårtkalas om nån månad). Nästa projekt är att spika upp tavelhyllor på väggen istället för tavlorna, så att jag kan ha lite kokböcker och pynt på väggarna istället.

Åh, och blommorna på bordet är all plastic, så ingen blomrättsaktivist behöver bli orolig.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Med utomordentligt beröm godkänt!

2009-03-30 @ 22:37:45
Postat av: Anna

Pheeew andas ut :D

2009-03-30 @ 22:52:54
URL: http://annasord.blogg.se/
Postat av: sunison

vilken explosion av färger! jag tycka mycket om. ;)

(speciellt bordet och stolarna - de ser himlans sköna ut ^^)

2009-03-31 @ 13:42:40
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Ine

Supersnyggt stol+bord :-D



Pris...?

2009-03-31 @ 14:16:47
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: Martin

Mycket snyggt bord med stolar. Jag måste fråga om de är bekväma att sitta på också?

2009-04-29 @ 09:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0