Dagens Tankar 29/3 2009.


  • 20 kilo bagage inklusive 5 kilo handbagage. Jävla snåla charterbolag, det motsvarar ungefär mina bikinis och pocketböckerna jag tänkt läsa under veckan.
  • ... och vaddå ynka 45x35x20 cm handbagage? Återigen; pocketböckerna jag tänkt läsa under veckan.
  • Hur länge överlever Kalles Kaviar i rumstemperatur? 
  • Hur min röst -- och hörseln! Hörseln! -- överlevde Scissor Sisters I don't feel like dancin'Singstar igår trotsar åtminstone en handfull fysiska regler. Den mänskliga röstapparaten är inte konstruerad för så höga toner, I'm tellin' ya.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

hehe, hanna packar också för fullt. igår hade vi gemensam genomgång av hennes bagage (hennes förfrågan) för att se vad som var onödigt. är rädd för att det är på viktgränsen :P

2009-03-30 @ 15:49:21
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0