I-landsproblem #987 486 209


Jag lider just nu ett av livets stora kval: val av mp3-ringsignal till mobilen.

Mobilen ringer ju i tid och otid. Egentligen borde man ju inte ha olika ringsignaler för olika personer som ringer, utan beroende på vem som står bredvid. Nu måste man hitta EN ringsignal som är lite lagom rolig (men inte FÖR rolig om man måste svara ex. i närheten av morföräldrar) och som är representativ för mig (eftersom alla vet att hela personligheten sammanfattas i ringsignalen), samtidigt som det inte får vara en FÖR bra låt eftersom man garanterat tröttnar på den efter ett tag. Dåligt. Dessutom ska det vara något man kan stå för inför en hörsal med 300 personer ifall man glömmer stänga av ljudet på föreläsningar (fråga killen som hade Elena Paparizous 'My Number One' som ringsignal hur kul han tyckte det var). Hrm. Knepigt det där.

Och sen när man väl valt eländet (Abba eller Lars Winnerbäck) hamnar man i den där nedriga invänjningsperioden när man inte insett att man bytt utan bara går runt och undrar varför den där låten spelas om och om igen. Så framemot augusti kommer jag väl börja svara i telefon igen.

Kommentarer
Postat av: Ine

Hahahaha... På pricken!!



Själv har jag Born to run med Springsteen och är djävligt nöjd med det ;)



Kram!

2009-06-16 @ 00:29:59
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha! så rätt anna, så rätt.



Just nu har jag LW, vet dock inte vilken låt, men jag gillar den.



På tal om vad som hände hos bergman, så har jag inte 100 % koll, men jag hörde att hans saker skulle aktionernas ut på Buskowskis. Så dom tömde antagligen huset.



Hur mår du annars? trivs du i sommar mora?



Kram kram

2009-06-17 @ 20:36:05
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0