Anna vs Photoshop.





Jag har börjat lära mig Photoshop. Eller mer korrekt: trycka på knapparna och se vad som händer. Det är minsann lika spännande varje gång. Ctrl + Z knapparna och jag har i alla fall blivit riktigt tighta kompisar. Om det finns en dator-funktion jag skulle vilja ha i verkliga livet så är det den alltså. Oops, är hon vegetarian? Skulle inte ha sagt det där jag just sa om jävla kaninmat. <Ctrl + Z>. Vänta, vad är detta -- tjugo nya foton på Facebook från igår där jag dansar och strippar på barbordet? <Ångra>.

Ni som inte kan Photoshop, ni får bli djupt imponerade av mina skillz. Ni som KAN Photoshop, ni får luta er tillbaka med ett förnöjt leende och låta er uppfyllas av vetskapen om att ju sämre andra klåpare där ute är, ja, desto bättre framstår ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0