Boksommar.


I sommar har jag bestämt att det banne mig ska bli en boksommar. Jag som alltid varit en riktig boknörd, så pass avancerad att jag använde boktravarna vid min säng som nattduksbord, har nog blivit mättad av dessa tusentals sidor kurslitteratur de senaste åren. Men nu ska det bli ändring -- I feel the winds of läslust igen!

På nattduksbordet (jag fick ju lov att skaffa ett när jag inte hade böckerna längre) ligger just nu blandade titlar så som Champagneflickan (sann, om en svensk tjej som blir strippa i Köpenhamn), Historiens 100 viktigaste svenskar, Pappersväggar (skräcknoveller av underbara John Ajvide Lindqvist) och fjärde delen i Twilight (en serie jag inte blivit biten av -- haha...ha -- men slöläser ba'fatt). Har ni några boktips att dela med er av, vad som helst, så kliv dit i kommentarerna vettja!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hmm.. Hmm.



suparsommar heter det..

Du är i mora ;)

2009-06-11 @ 22:06:46
Postat av: Ine

Attans det där med fikat. Jag älskar ju annars fika och trevligt sällskap! Blev dock en väldigt kort och tight visit. Men när jag kommer hem! Bannemej! En riktig powerfika ska det va' :-)



Ja visst är hon supersöt... Men, som Hayley säger; "She's a monster"... Med glimten i ögat. Har hon en gång förstått hur man öppnar dörren så är det svårt att lura henne.



Önskar jag hade nåt bra tips. Jag läser ft Läsa tankar av Henrik Fexeus. Kan man ju kanske ha nytta av... ;)



Ha det topp och fortsätt uppdatera!

Kram

2009-06-13 @ 13:48:24
URL: http://inemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0