Patienten ej kontaktbar, reagerar ej på smärta eller tilltal.


För er som oroar er över Dennis tillstånd, ni kan fortsätta oroa er. Trots outtröttliga ansträngningar förblir han på fel sida av felmeddelandet. Dock har en datatekniker med magiska krafter lyckats rädda innehållet på Dennis hårddisk (här kan jag inflika att jag hade 1 månad gammal backup på det allra superviktigaste, dock ej allomfattande). Jag höll på att lova bort mitt framtida förstfödda barn till honom i ren tacksamhet när jag insåg att han lyckats. Stor tacksamhet också till pappa som letade upp och flörtade (hotade?) in Dennis till tidigare nämnda datormagiker.

Med alla mina filer i behåll känns sorgen lite lättare att hantera. Dennis ande svävar nu över mammas dator (Albert) som jag temporärt kapat. Tur att jag är ett så älskat barn, annars skulle jag varken ha filer eller dator just nu. Oh the unimaginable horror.

Om ni vill hedra Dennis minne -- gör en rejäl backup på era filer redan ikväll.

Kommentarer
Postat av: sunis

snyft.... jag lovar att spara ALLA mina filer så fort jag köpt min externa hårddisk. :´)

2009-07-04 @ 01:33:39
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jädra datorer. Igår började min fjolla sig så jag ska nu hem till Risberg och hämta en ny bärbardator som bara står och skräpar på köksbordet där i skogen.

2009-07-04 @ 09:37:44
Postat av: Hanna

Jag tror att det är dags för en Macke/Macis Anna!

2009-07-04 @ 10:41:49
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: fröken frost

Jag vet hur det känns (eftersom jag är snål och bara unnar mig begagnade datorer). Min förra är död och min nuvarande tillverkades 2002 tror jag. Känner att jag kanske ska göra en backup ändå...



Hej förresten. om du undrar hur gamla Morabor kan dyka upp på din blogg så skyller jag på din far som gav mig adressen för några år sedan. På något sätt så har den här sidan överlevt som bokmärke (trots datorbyten) sedan du var i England.

/Emma

2009-07-06 @ 00:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0