Dagens Tankar 24/7 2009.


  • Vad är egentligen skillnaden mellan muffins och cupcakes? Yes, visst skulle jag kunna goooogla men vad är poängen när jag kommer glömma det om fem minuter igen.
  • Det är mycket jag inte förstår i världen. Självutsmyckning som denna, till exempel. Jag kanske saknar den blingbling-genen, men jag vill så gärna veta... varför? 
  • Hur hamnar alla förvirrade turistmänniskor i Mora? Har jag missat den nya trenden -- leta upp en lagom stor byhåla och skapa så långa bilköer som möjligt? Uppföljaren till spikmattan liksom.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag har hört att det nya är att många kommit ut med att de tänder på bilköer. Så i mora sitter det en massa kåtingar i bilar och tänder åp det. Coolt.

2009-07-24 @ 14:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0