Dagens Tankar 10/7 2009.


  • 10:e juli, herregud. Halva sommaren 2009 har ju gått. Och med tanke på den värme vi hade under ett par veckor, förmodligen också en del av sommaren 2010.
  • Fy vad Firefox är så oerhört mycket bättre än Internet krångel-Explorer. Efter, jag? Jomenjavisst. Och nöjd. 
  • Jag vill se Brüno. Jag är övertygad om att den kan vara precis hur bra eller dålig som helst.
  • Ansiktsvatten. Jag har nog inte träffat en människa i verkliga livet (dvs någon som inte försöker sälja det till mig) som använder ansiktsvatten. Bortsett från diffust mirakulööösa effekter, vad gör det egentligen? 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag har ansiktsvatten i mina yngre år. Och jag kommer inte ihåg varför. Och absolut inte vad det var bra för. Troligen göra mig lite pankare.

2009-07-13 @ 09:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0