Gott Nytt År, vänner!


Och så var vi här i slutet av 2009. Precis som jag vill minnas andra året på gymnasiet, har detta andra år på universitetet nog varit det tuffaste. Insikten att jag bara har ett (1!) år kvar till examen gör mig komplett och totalt jagad-av-en-galning-med-kniv-livrädd och jag börjar mentalt förbereda mig på att plugga några år till, mest för att livet där ute i Verkligheten tycks så läskigt nu när jag precis avancerat från helt lost till rätt hemma i universitetsvärlden.

Och det där juicy avslöjandet jag lovade er då? De av er som känner mig utanför bloggen, eller befinner sig inom ryktesavstånd, vet redan om det. I slutet av sommaren träffade jag en alldeles speciell person, vilket en del av er redan vet men som jag medvetet -- i sann hemlighetsfull superstjärna-anda -- i stort sett har hållit utanför bloggen. Han är en stor del av förklaringen till att jag överlevt hösten i så pass bra skick och, tillsammans med skolan, också en förklaring till att bloggen under hösten hamnat i skymundan. Han heter Henrik och kommer nog att figurera här på bloggen i större utsträckning framöver. Det är med honom jag nu kommer fira in det nya året, honom och vänner som Hanna och Erik, och jag ser verkligen fram emot att kliva över tröskeln till 2010.

Gott Nytt År allihopa – vi ses nästa år!


Kommentarer
Postat av: Nawal

åhh va gulligt.

hoppas ni får en bra start på året tillsammans

2009-12-31 @ 21:18:57
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh... anna + henrik låter som en najs kombo :)

2010-01-02 @ 00:33:16
Postat av: J

Oooh snyggt byggt! =) Låtom oss höra mer!

2010-01-02 @ 22:52:45
URL: http://enentreprenors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0