HJÄLP, jag behöver er hjälp!


På sistone vet jag att jag har förlorat tråden, tappat min sug, kört av banan, tappat bort min blogg-mojo. Oroa er inte/pusta inte ut -- jag tänker inte deklarera officiell bloggpaus, inte än, men jag har liksom tappat bort vad jag vill och vad som är bra med bloggen. Det känns som att vi trampar på i samma trötta spår, jag och bloggen, och vi behöver en nytändning om det här förhållandet ska funka.

Nu behöver jag verkligen lite inspiration av er, mina käraste bloggläsare, som trots allt (får jag förutsätta) frivilligt irrar runt här i röran av mina ord. Jo jag vet att vi gör det här med sexmånadersintervaller -- jag frågar vad ni vill ha mer och mindre av, ni svarar, jag fortsätter i princip på samma spår -- och varför bryta en fungerande tradition? Jag behöver ju er.

Så: leta fram något i ert åsiktsförråd och ge mig.
Jag säger tack snälla rara sötaste på förhand och menar varje ord.

Vilken typ av inlägg gillar ni? Vad får det att pirra till lite extra? Vad saknas? Finns det delar av mitt liv ni skulle vilja läsa mer om på bloggen? Hur personlig ska jag vara? Vill ni läsa mer sådant eller borde jag hålla mig till ytligare haha-felstavad-skylt inlägg? Frågestund? Vill ni veta något om de där åh-så-tjejiga grejerna jag faktiskt också gör? Foton? Recensioner, film, mat, silverbesticksputsning, skola, hamsterskötsel, annat?

INSPIRERA MIG!!!

Kommentarer
Postat av: Emilie

FOTON på allt.. Recensioner, ja :DDD Helst av porrfilmer. Fan , Anna.. du vet vad vi vill ha ;)

2009-08-17 @ 20:41:04
URL: http://solbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den här bloggen är oftast bra, ibland väldigt bra och stundtals briljant - aldrig dålig. Det är ganska fantastiskt. Anledningen är framför allt din humor kombinerat med ett riktigt bra språk. Fast i dag särskrev du. Det var ju lite onödigt, ja? Ja.



Det är beklagligt att den här bloggen inte har så många läsare och kommentarer som den förtjänar. Jag inser att man skriver en blogg för att i någon mån få ett utbyte med sina läsare, och att den dessutom blir bättre av att författaren får inspiration och reaktioner på sina inlägg. Men din blogg är ju inte direkt någon publikfriare. Den är ganska opersonlig och har dessutom bara ett fåtal foton varav i stort sett inga är på människor. Med andra ord krävs det nästan att man tillhör närmast sörjande eller att man, som jag, är slav under satirpiskan och faller handlöst för skicklig och subtil ironi, för att ha en anledning till att läsa. Du är så bra på just det senare att man ibland får känslan av att du skulle kunna tjäna pengar på det.



Jag vill i alla fall passa på att hylla den här bloggen, medan den finns kvar. Jag uppmanar er andra anonyma antikommentatorer, om ni finns, att göra detsamma. Så IN i helvete jobbigt är det inte. Det känns t.o.m inte helt poänglöst.



Tack!

2009-08-17 @ 23:53:13
Postat av: J

Dagens tankar är ju bäst i test. Tankar och reflektioner över huvud taget är the shit, iaf jag tröttnar sönder om det är typ "aidag var jag på café med den. ... aimorse när jag vaknade var jag trött" osv. Gärna personligt och om större eller enskilda händelser, men håll dig borta från vardagsbeskrivningarna =P



Usch va taskigt det lät.. du skriver ju bra och är en av favobloggarna vet du ju.

2009-08-18 @ 11:02:49
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: Ine

Sumpan! Jag bor i Sundbyberg nu. JA JA JA! Boka in 'et med detsamma. Jag är fri typ alla helger framöver. Säg bara till. Hänger på er.



Mer foton tycker jag. Annars är jag sådär tråkig och säger: den här bloggen är grym som du är. Fråga min mor - hon skrattar av stolen varje gång jag läser högt. Alltid med ett avslutande: "hon är så djävla kung, Anna..." :-) Om jag kommer på nåt mer lovar jag att berätta.



Kram!

2009-08-18 @ 16:12:45
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: Ine

Tackar som allra mjukast, kära vän!

Kram!

2009-08-19 @ 10:40:20
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: sunis

håller med anonym måste jag kommentera. :)

orsaken till varför jag fastnade för din blogg är just att den inte innehåller sånt skit som finns på så otroooligt många andra bloggar. du skojar, skämtar o kör ditt eget race. ^^



men över till din fråga... så tycker jag BÄST om dina vardag/studentliv- och dagens tankar-inlägg. :D

2009-08-20 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0