Födelsedag comin' up, comin' up.


Nu har jag funderat framåtillbaka och beslutat mig för att till min stigande ålders ära hålla ett traditionellt tårtkalas (imitiation är den innerligaste formen av smicker, Sophie). Saft, hembakta bullar, kakor, tårta och kanske en liten fiskedamm. En grupp skall genast (ordet "genast" här i betydelsen "så fort jag listat ut hur fan man gör") startas på Fejsboken för att styra upp hela härligheten. Som tidigare påpekats av personer innan mig är 22 år en rätt värdelös ålder -- vilka benefits får man liksom som på något sätt skulle motivera att lämna 21? -- men en helt legitim anledning att äta tårta (givetvis utan kalorier, eftersom alla vet att födelsedagstårtor är undantagna från sådana) och träffa vänner är ändå inte det sämsta. Och yeah, Presenterna.

För det första kan jag absolut tänka mig Patrick Dempsey eller Simon Baker -- ni behöver icke göra er besvär med presentpapper eller annan form av skylande inslagning. Ett badkar skulle också vara uppskattat. Likaså en HP minidator; bidrag till nya glasögon; en iPod; en bra bok eller presentkort på nåt trevligt ställe med fina saker man kan klä på sig, bli vacker vackrare av eller dekorera hemmet med. Och om allt annat misslyckas: choklad. Eller en kram.

Kommentarer
Postat av: Sophie

I like it :)

2009-04-27 @ 10:09:55
Postat av: sunison

skickar härmed en virtuell kram ^^

2009-04-27 @ 12:37:05
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Ine

Av mig kan du få en KRAM!

Jag bjuder gärna in mig själv på tårtkalas.

När händer det?

2009-04-29 @ 18:31:56
URL: http://inemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0