Dagens Tankar 27/4 2009


  • Inne i provhytter slås jag regelbundet av frestelsen att slita loss larmet från kläderna enbart för att ta reda på om de där små dosorna på väggen med texten "Varning! Ett tyst larm utlöses om larmet avlägsnas eller skadas" verkligen inte bara är attrapper från Claes Ohlsson.
  • Det här med personliga registreringsskyltar tycker jag blivit riktigt jäkla ocoolt sedan alla bra bokstavskombinationer uppenbart är tagna. VRÅLÅK -- coolhetspoäng. STIGNA3 -- ocoolt som fan.
  • Jag börjar se ett mönster i att de sista kapitlena i kurslitteraturböckerna ofta är helt innehålls- och värdelösa. Är det ingen som räknar med att någon ska läsa så långt? Eller har författarna tröttnat på sig själva vid det laget?

Kommentarer
Postat av: sunison

de där dosorna sägs vara superlätta att ta sönder. det där med tyst larm tror jag inte på fem öre... eller jo, jag tror på det till 30 %.. ^^

2009-04-27 @ 21:23:36
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: .Westerdahl

Tack du! :D



jag tror förövrigt helt klart att de själva tröttnat i slutet på böckerna. blir bara blajjj där.

2009-04-28 @ 12:15:13
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0