Dagens Tankar 23/4 2009


  • Nej. Nej, jag gillar verkligen inte nya "upp"graderade Messenger.
  • Ochvarförpassardetinte Blogg.se att marginaljustera mina inlägg nu helt plötsligt? Men var vrång, var det bara...
  • Är jag den enda som går runt och bara väntar på att Spotify ska börja kulsprutepeppra oss gratis-lyssnare med reklam för att tvinga fram en uppgradering till betaltjänsten? Addict som jag är, är jag den första som skulle uppgradera.
  • Någon som sett filmen The Boat that Rocked och vill åsikta sig?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nej, ingen åsikt, nej och återigen nej...(men jag har varit smart och har faktikst inte uppgraderat min msn, provade mammas och tyckte inte om det!)

2009-04-23 @ 14:51:10
Postat av: Hanna

hej hej! jag såg filmen i helgen på bio. Den var bra, inte en super film kanske men helt klart sevärd! :) hur är det uppe i mora? snö kvar? åå jag längtar hem. Håller just nu på med uppgiften till intervjun: Forma ett rum av detta pappersark. beskriv med tre ord och ta med modellen och orden till intervjun. Dvs. jag och ett a4 papper undertecknat konstfack sitter och försöker komma överens. Lust att byta lite tentaplugg mot papperslek? tack för en jätte trevlig lördagkväll :) lycka till med allt och hälsa dalarna familj och päronkatt

2009-04-23 @ 16:08:38
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: sunison

1 - håller med. det värsta är att vista OCH msn inte fungerar bra ihop. Loggas ständigt ut. :(

2 - NO COMMENTS... men prova ladda ner firebug.

3 - nja, jag är youtube:are fortfarande. ^^

4 - nej, har inte sett den.

2009-04-23 @ 16:41:15
URL: http://thwart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0