Orgie i vitsippor.


image187

image188

Bjuder på två bilder från skogsutflykten tidigare idag, som dokumenterades främst i form av just vitsippor. Bilderna är beskurna men i övrigt inte behandlade eller trixade med. Kan hända att det kommer fler bilder framöver, på vattenfall och en lustig mammutliknande sak jag hittade i ett träd (borde jag bli orolig över att jag ser figurer överallt?).

Just nu ska jag emellertid sova. Tåget till Uppsala går 6.23 i morgon bitti, vilket innebär uppstigning runt 5. För ovanlighetens skull verkar det som att kvällströtthet sammanfaller med tidig uppstigning, så jag ska skynda mig att stänga ögonlocken fort som attan innan jag blir piggelin igen. God natt.
.

Kommentarer
Postat av: Shine

ska du upp klockan 5?! rättelse: har du stigit upp klockan 05.00?! Herrejävlar kvinna! Hur orkar du???

(svar) Hmm.. ansikttvätt är jag lite rädd för. :/ Har för mig att de torkar ut huden. Jag får kolla upp om MD Formulations - kanske blir den jag väljer. ;) Tack för tipsen!

2008-05-06 @ 07:44:23
URL: http://thwart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0