Många gracias!


Stort tack för alla era önskemål i och utanför bloggen. Fortsätt gärna att dela med er av eventuella snilleblixtar i kommentarerna. Vem vet, det kanske är just den toppenidén som gör min blogg världskänd och får Blondinbellas reklamintäkter att likna kaffepengar?

En kort sammanställning av era önskemål:
1.
Mer foton.
2. Mer foton.
3. Mer nakenfoton.
4. Mer inredning och stil/shopping.
5. Övrigt, så som Dagens Tankar, humor i allmänhet och en presentation.

Men som alla barn vet kan man inte få allt man önskar. Förhoppningar om nakenbilder kan ni avliva redan nu (sorry Emilie och Jon), liksom gästblogg från min i löndom svartjobbande städerska som hälsar att hon inte vill bli påkommen. Däremot kan jag lova er mer foton av olika slag och även, då intresse tydligt finns, mer skojiga saker som inredning. Dock ej någon "Dagens Sushi"-kategori.

Pirrigt! Kan detta vara precis den nytändning jag och bloggen behöver i vårt förhållande?


Kommentarer
Postat av: Emilie

Det är okej.
Det är okej.
:(:(:(:(

2008-03-27 @ 10:10:10
Postat av: Lena

Men jag vill ju ha mer intriger fran universitetsvarlden! Buuuhuhuhuh.

2008-03-27 @ 10:42:05
URL: http://ochlena.blogg.se
Postat av: Anna

'tåja, 'tåja, inte bli ledsna nu mina vänner! Mitt beslut om nakenbilderna står orubbligt fast (åtminstone tills vi pratar sjusiffrigt, allt har ett pris). Vad det gäller intrigerna, som för övrigt ibland är så snaskiga att ni wouldn't believe it, ska jag se vad jag kan göra... :eg:

2008-03-27 @ 10:57:26
URL: http://annasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0