Hemma igen.


Mora. Same old, same old. Skönt ändå att vara hemma på lite semester och promenera runt bekanta gator med bekanta ansikten. Kika i butiker, ta en fika, spana på folk, ta del av det senaste skvallret. Det har sin charm.

Inredningsmässigt har besöket varit lyckat hittills. Igår hittade jag en grå/svart/vit matta på EM som instinkterna säger mig kommer bli bra i vardagsrummet och ett vitmönstrat överkast till sängen. Jag har rosa soffkuddar på g och innan jag for igår landade Audrey Hepburn-affischen jag köpt via Tradera, så utvecklingen går framåt! Budgeten har ju redan gått åt helskotta så man kan ju lika gärna ta i rejält.

Ikväll är det partaj hos Emilie, bedriften 21 år ska firas med en blandning av kända och okända ansikten, bekanta och obekanta, fd klasskompisar, ex med flera. Innan det drar igång tänkte jag passa på att ockupera badkaret, det efterlängtade badkaret, och begrava mig i skumm ett tag. Mmm...


Kommentarer
Postat av: Hanna

låter trevligt. Min dag har gått till att bogsera våran fin audi genom örebro centrum. haha. Hälsa emelie grattis från mig. kram

2008-03-08 @ 16:04:35
URL: http://frokendesign.blogg.se
Postat av: Ine

Väldigt trevligt att se dej i bynn! =)
Blev lätt förvånad, kopplade inte först att det var du, haha...!

Kram/I

2008-03-09 @ 23:05:14
URL: http://inemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0