Hemkomst.


Gå upp 4.50.
Försöka sova på tåget medan de kacklande gangstertanterna från helvetets nedre cirklar gör sitt bästa för att hindra mig.
Konstatera att väskorna inte bara blivit dubbelt så tunga under resan utan också att vägen till Ekonomikum blivit dubbelt så lång.
Arbeta med vårt darling PM i fyra timmar nonstop.
Släpa väskorna till lägenheten. Också den vägen dubbelt så lång som vanligt.
Hitta fem kilo DN utanför dörren samt en lapp från vice värden att jag ska kontakta honom för att få info om något som förhoppningsvis är en 4 månader försenad introduktion till tvättstugan och inte ett vräkningsbesked.
Lägga lappen i senare-högen.
Konstatera att kylskåpet stått på glänt medan jag varit borta.
Aktivera svordomsloben. Slänga mat.
Konstatera att hallampan är trasig, hushållspappret och mjölken slut, att det inte finns någon middag men däremot en hög räkningar som måste betalas.

Mamma mia. Jag måste skaffa en sambo snarast så att jag har någon att skylla på.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Here I come ;)

2008-03-11 @ 17:54:29
URL: http://solbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0