En ask himmelrike.



Mmm... Godiva-choklad. En hel orörd ask. Bara min. Med en vaksamhet som skulle få Gollum att framstå som lat och oengagerad vaktar jag min skatt och morrar fientligt åt obehöriga som visar antydningar till att närma sig. Ni tror jag skämtar? Skojar till det för bloggens skull? Fel. Jag må ha få begränsningar i min humor men jag skämtar aldrig, aldrig om choklad. Det här är blodigt allvar och ett steg närmare så svarar jag inte för konsekvenserna. My preciousss.

(Tack för den perfekta happy fucking birthday-presenten, Lena. En dag när vi är färdiga med att ta över världen ska vi låta bygga ett slott i ren Godiva-choklad och bara ligga och gnaga på inredningen dagarna långa.)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, Anna-darling! Jag ska se till att köpa lite, ehum, byggmaterial när jag åker tillbaka, så att jag kan grunda lite... ;)



Förresten, varför är alla bilder borta från bloggen?

2008-06-19 @ 10:47:41
URL: http://ochlena.blogg.se/
Postat av: Anna

L-Lena, vad då alla bilder borta? :o Jag ser bilder, ser jag i syne? Håller tummarna för att det är ett skämt/en ordvits som går min hjärna förbi efter en dag gamlingar... :S

2008-06-19 @ 14:37:48
URL: http://annasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0