Let me entertain you.


Eftersom jag just nu befinner mig i ännu en sådan där work hard, play hard-period, tänkte jag dela med mig av några sidor jag brukar frekventera och som möjligen skulle kunna underhålla även några av er, mina läsare.

Birthday.se. Verktyget Gud sände mänskligheten med syftet att en gång för alla ge oss svar på frågan "Hur gammal är...". Lurker som jag är tillber jag sidan slaviskt.

Photoshop Disasters. Som namnet antyder -- riktigt, hysteriskt, ofattbart dåliga Photoshop-ningar. Och tro inte att det är Görel och Sven på Gran Canaria -05 som misslyckats med att trolla bort dubbelhakor och tyska turister i bakgrunden på stranden, nä, vi snackar reklamer från världens största företag, presidentkampanjer och dvd-omslag. Hysteriskt underhållande.¨

Bloggkommentatorerna. En blogg om andra bloggar. Bra, roligt skriven och ett sätt att hänga med i bloggvärlden utan att faktiskt läsa (och genom sitt besök sponsra ägarnas nästa latte/ögonfransförlängning/Gucci-väska) de stora bloggarna.

Vad är grejen? Kul läsning om vad som är grejen med olika fenomen, t.ex. biopopcorn och gubbar med bluetooth. Särskilt de äldre inläggen är riktigt bra.

Arga Lappen. Inte, som en vän missförstod, en upprörd same med internetuppkoppling, utan lappar av den typen som lämnas för att upplysa grannen om stundande avrättning ifall luddfiltret inte rensas pronto.

Gröna Lunds Snusk. Okej, de flesta som har åkt Blå Tåget (aka "Spöktåget") på Grönan har inte undgåtts av att det finns ett par... eh.... mindre barntillåtna figurer utanför. För att använda ett underskattat uttryck: en piss i Mississippi.


Kommentarer
Postat av: Jon

Haha ja du, nu har jag och gøra på internet!

Tack før tipsen vænnen!



Du ær vælkommen hit efter det att jag har flyttat in imorgon! :)



Jo du næmnde det att Norge var en hittills ænnu ickeAnnad plats :) Så Anna den nu!



Kramar

2008-06-28 @ 16:34:45
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: Ine

Hej!



På tal om entertainment...

En fågel viskade nånting om FF här i dagarna...? ;-)

2008-06-29 @ 12:26:13
URL: http://inemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0