Plus/minus.


    På pluskontot
  • Blondheten har återupprättats efter ett välbehövligt frisörsbesök idag.
  • Jag har upptäckt web-tv och tar nu igen sex månaders tv-avhållsamhet.
  • Åtta nya Tradera-auktioner är avslutade.
  • Grey's Anatomy säsong 4 fortsätter på torsdag.
  • Jag har vunnit en homestyling-bok i en slogantävling. Yay!

  • På minuskontot
  • Det lurkar runt en förkylning i min kropp. Esberitox-armén är inkallad men frågan är om den hinner dit i tid.
  • Uppstigning vid 5-snåret i morgon.
  • Alla deprimerande nyheter. Någon gång ska jag banne mig starta en nyhetssajt med uteslutande bra saker som händer i världen.
  • Avtrycket i min ekonomi som morgondagens Ikea-besök kommer lämna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0