Fredag 25/1 2008.


Första veckan på universitetet är slut och jag lever, hurra! Att första seminarieuppgiften är godkänd, två kursböcker är plöjda och jag hittills inte blivit bakbunden och förnedrad av nollningsgruppen förstärker bara smaken av segerns sötma i min mun.

Hur skönt det är att helgen är här kan jag inte ens börja beskriva, en tacksamhet som jag utan tvivel delar med mina lungor som uppskattar chansen att få andas igen. Vilken vecka! Men det känns nog bra. Tror jag. Det känns åtminstone inte dåligt och det måste ju ändå vara ett bra tecken?

I morgon kväll är det utgång med nollningsgruppen på V-Dala nation. På dagen är det tydligen någon olympiad med start klockan 10, men det prioriterade jag bort ur livet då min hjärna genast tänkte ut hundra bättre saker att göra en lördagmorgon ("sova" var en given kandidat). Temat för vår nollningsgrupp är som jag nämnde "Mars" och tydligen ska vi vara utklädda under alla nollningsaktiviteter, så till kvällen är det bara att leta fram folieantennerna och bli marsian på stan.


image94

PS. Märker ni hur jag börjat döpa om rubrikerna efter dagarna? Det är en följd av att livet och skolan har delad vårdnad om min hjärna. Och den där nya bloggdesignen jag hintat om? Våren 2011, kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Melodi: med en enkel tulipan...)
Ja bli nu rädd av bara fan
för jag är marsian
min lilla stråle
får er på bålet
att gratineras...

Ha de kul!

2008-01-26 @ 01:26:08
Postat av: iRiC

Nasse vill bli din vän.
[Ja] / [Nej] / [Kanske]

2008-01-26 @ 12:55:51
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: iRiC

UPPDATERA KVINNA!

2008-01-27 @ 10:38:52
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: ine

Jaaaaa, härligt Anna!! :D Jag kmr ner o hälsar på Jessica i april nångång. Då lär vi ses.

2008-01-27 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0