First impressions.


Hinner med en blogg-snabbis nu när jag är hemma en sväng på lunchen. Om ni tror att jag var nervös i morse är ni inte fel ute. Även om jag kanske inte ännu uppfyller alla kriterier för "lugn" än så känns det rätt bra efter första föreläsningen och presentationen av nollningsprogrammet. Hunnit skriva in mig har jag också, V-Dala nation, och för det nöjet fick jag betala 425 kronor, så nu förväntar jag mig storslagna ting framöver.

Snart ska vi äta lunch i grupp, innan första föreläsningen-föreläsningen klockan 13, vilket känns... inte alls, eftersom jag ännu inte fått in i skallen att jag studerar på universitetet. Nåväl. Efter det ska vi tydligen ut på stan med nollegruppen och "skaffa" (ordets innebörd oklar) saker till vårt tema inför kick off-en i morgon. Vår grupp har temat Mars (som i planeten, inte månaden) och enligt faddrarna ska vi tänka "silvriga, skinande saker". Jag gör väl som jag gjort hittills, går dit de andra går och ser glad ut.

Det nedan på bilden är den "goodie bag" som delades ut när man registrerade sig på nollningen. Innehållet var som följer: vattenflaska, tom vattenflaska, skrivblock, 6 pennor, 20 karameller, kondom, schampoo + balsam, gratiserbjudanden, två tidningar samt en liten plåsterlåda med texten "Civilekonomerna - för ett rikare arbetsliv." Allvarligt talat, vad mer kan en student behöva?

image93

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Vill du vinna valfritt smycke från Kyss Johanna,
till ett värde av 500:-?

2008-01-21 @ 11:40:48
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: karro

oj ska du bli ekonom?!?!

2008-01-21 @ 13:56:06
URL: http://lilltofs.bloggagratis.se
Postat av: Emilie

Nollning.. Lära känna varandra. DUNK

2008-01-21 @ 14:39:09
Postat av: iRiC

härligt att se att du hamnat mitt i studentlivet! det är nu livet börjar på riktigt Anna, även om första halvåret bara kommer vara jobbigt! Gör som jag, sup ner dig och gör bort dig som fan på nollningen, så har du en massa nya vänner sen! ^^,

2008-01-22 @ 19:24:12
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0