Ursäkt maskerad som försvarstal.


Om någon fått intrycket att bloggen kommit lite i andra hand på sistone stämmer det till fullo. Tiden är knapp och jag bloggar hellre inget än att älta om hur stressigt jag har det. Jag skulle kunna skriva här att kalendern är min bästa vän, men det stämmer inte. Jag har ingen kalender. Planeringen sker en dag i taget, kanske två. Längre fram går det liksom inte att se.


Det är inte så att jag vantrivs eller ogillar det jag gör. Problemet är väl snarare att det finns så mycket annat jag också vill göra. Blogga. Måla badrumsdörren. Smeta fogfärg på kaklet i köket. Lägga upp mina nya jeans. Laga spännande nya maträtter. Meddela folk min nya adress. Byta lysrör i köket. Sådant.


Någon omedelbar bättring vågar jag inte lova, men i nästa vecka lättar förhoppningsvis upp lite. I morgon är tentan och på måndag ska basgruppen lämna in en 3-sidors litteraturessä om Vredens Druvor, vilket innebär jobb i helgen, weiii. På onsdag ska vi sedan lämna in en synopsis på 5 sidor om vad vårt betygsgrundande PM ska innehålla.


Men sedan! ...kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0