Torsdag natt.


image119

... och så var det bara vuxengörat kvar.


Vinkade nyss av tjejerna ut i den dimmiga Uppsalanatten. Ytterst trevlig kväll. Även om diskussion kring instuderingsfrågorna var den officiella träffanledningen kan jag ju säga så mycket som att det inte upptog majoriteten av de senaste fem timmarna. Jag tror allihop tyckte det var skönt att träffas utanför skolan, äta kladdkaka och snacka lite skit. Kravlöst. Att man dessutom lärde sig en del på kuppen får betraktas som en trevlig bonus.

I morgon, eller idag, är jag ledig vilket känns väldigt skönt. Att det kommer råda brist på saker att göra är knappast något jag oroar mig för, jag har både världsekonomins utveckling och diskning att roa mig med, men det är åtminstone upp till mig att planera dagen. Planen är att inte gå längre från lägenheten än postfacket; i skafferiet finns flera oöppnade paket kaffe så någon längre utflykt lär ju knappast vara nödvändig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0