Helt sjukt.


45 minuters skoldagar - det är så här universitetet ska vara! Träffas en snabbis på eftermiddagen, gadda ihop sig inför morgondagens opponering (läs: sågning) på de andras PM-utkast och tala om för varandra hur bra vårt utkast var i jämförelse. 

Planen var från ursprungligen att ägna en del av den resterande dagen åt jobbsökande (butiker) nere i city, men som tidigare framgått är jag inte i the friskaste shape of my life och jag har inte hittat någon SÅ HÄR FÅR DU DRÖMJOBBET-lista som har med snor och häxröst bland punkterna över meriterande egenskaper. Med andra ord är sökandet lagt på is och jag ska ägna mig åt lite rest and recoup i tv-soffan istället.

På lördag kväll kommer jag dock vara frisk. Det är odiskutabelt, icke-förhandlingsbart eftersom det är tjejkväll med Melodifestival-inriktning hos mig. Okej om febern inte gett med sig, okej om kroppen fortfarande molvärker lite diffust, men halsen måste vara bra. Att behöva se det så kallade musikprogrammet utan att kunna genomföra utförliga verbala mord på bidragen... nej, jag vill inte ens föreställa mig.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

oojoj, du hade mer info om det där än vad jag visste ^^,

2008-02-28 @ 16:52:24
URL: http://westerdahl.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

ojojoj. när vi hade opponering (sågning) av en annan grupps pm så börja en av dem nästan grina. ^^, det äger.

2008-02-29 @ 11:07:00
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0