Förbättring.


Jag är fortfarande förkyld, men inte värre.

De personliga breven + CV är färdigskrivna och försedda med the-mamma-stamp-of-approval. Fungerar inte det här räknar jag med att hon sympatianställer mig på lasarettet.

SJ:s nya biljettsystem och jag kommer fortfarande inte sams.

Meningslösa uppgiften skrevs klart igår eftermiddag. Vid elvatiden idag ska gruppen träffas och börja med planeringen inför vårt kommande stora PM. 5 sidor smarta idéer tills på torsdag. Att vi inte fått några instruktioner till själva PM:et är ju bara ett ytterligare spänningsmoment i planeringen av det.

Och Melodifestivalen är fortfarande skit.

Men i stort har jag ryckt upp mig. Jag är inte bitter på riktigt -- eller jo, det är jag, men inte permanent och sällan under längre perioder. Jag tror det är viktigt att få lacka ur på världen med jämna mellanrum, istället för att gå runt och låtsas att allt är bra tills allt ramlar över en på en gång. Lite ältande, distansering och några videor av sömniga kattungar på YouTube (cynikerhjärtat smälter varje gång) så kommer man på rätt köl igen.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Lacka ur är bra trallala ;)

2008-02-25 @ 10:03:06
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Jon

Bitterhet behöver luftas, det är bästa sättet att uppnå lycka! :D
Eller ett av dem ;)

Kramar

2008-02-25 @ 15:38:49
URL: http://thym.blogg.se
Postat av: Hanna

livet suger fortfarande. Vad söker du för jobb? kram kram

2008-02-25 @ 19:13:01
URL: http://frokendesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0