... det går åt helvete i alla fall (det är bara en fråga om hur)


  • Inbrott (det sker aldrig så många inbrott som under julen, Björnligan kommer till fler hem än tomten).
  • Bränder (samma sak som med inbrotten).
  • Vinterkräksjukan (aldrig har så många förut smittas innan jul, bakterierna tar över, var fjärde svensk har bajs på händerna).
  • Lurendrejeri (blufföretag tar betalt för varor som aldrig skickas, julklappssäckar i hela Sverige gapar tomma, stödgalor för offrena bör ordnas).
  • Väghalka och snöstormar (överväg att vistas i bil under julperioden och du är i princip garanterad att bidra till att höja Vägverkets statistik en pinne längre från nollvisionen). 

Hoppas ni är jääävligt rädda nu inför jul, annars har kvällstidningarna misslyckats med att sprida the holiday spirit.


Kommentarer
Postat av: Jon

Ja det är ju i alla fall lite varmare i helvetet har jag hört.



Hurv!

2008-12-22 @ 14:06:45
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du skriver förmodligen den roligaste bloggen i hela världen! Jag sitter här och skrattar så jag håller på att dö när jag läser! Fortsätt skriva!

2009-01-10 @ 06:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0