Dagens Tankar 10/12 2008


  • Var sjutton håller Eminem hus någonstans nu för tiden?
  • Varför säger man "fly sin kos"? Har det något med nötkreatur att göra? Den grekiska ön? Fler förslag?
  • Varför, åhherregudvarför måste pensionärer nödvändigtvis ut och jaga föda just när alla andra idioter är ute vid gå-hem-från-jobbet-släntra-hem-från-skolan-släpa-gråtande-ungar-från-dagis-snåret? Varför utsätter man sig och -- viktigast av allt ur min synvinkel -- OMVÄRLDEN för sådant?
  • Är det bara i mina ögon det är liiite snett att Blondinbella är Sveriges mest googlade människa? Är inte hon om något ett exempel på den människa i Sverige det är mest uppenbart var man ska hitta på internet?

Kommentarer
Postat av: J

Sweet, ett dagens tankar =D



Kos är enligt norstedt en väg (bort), kosa är att ta riktning på något (styra kosan söderut). Men det är retard, jag håller med.

Och pensionärer menar det inte, de börjar ju jaga mitt på dagen när alla andra är upptagna, men hinner helt enkelt inte särskilt långt innan alla slutat jobba ;)



Den om blondinbella var så smart att jag funderar på att sno den och spela rolig i nåt sammanhang!

2008-12-10 @ 21:09:38
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: shine

Haha! Sista punkten är ju djävligt bra tänkt.



(var) Tja, jag vill verkligen ha en riktig gran. Har aldrig haft det. ^^)

2008-12-10 @ 22:34:04
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Jon

Pensjisarna vill paja våra liv - så enkelt är det!

Fniss!



Och du: kroppsspråk blir käääng ;)

Funkar nästan jämt, annars är det bara mysigt!

Grrr...

2008-12-10 @ 22:56:08
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja a minsann. Jag gillar dina tankar Anna! alltid lika intressant att se vad som föregår i en ekonomstudents huvud :P Allt bra?

Försökte ringa dig för ett tag sedan, dock utan svar :) Tänkte höra om dina julplaner. vore ju jätte roligt att ses så jag tänkte att det är bäst att vara ute i god tid, haha! Ha de bra Kram

2008-12-11 @ 15:16:27
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0