Dagens Tankar 18/8 2008.


  • Dagens bottennotering i nyhetsvärlden från Expressen: Clabbes hälften-så-gamla-men-vi-gifter-oss-förstås-av-kärlek-fru säljer sin bröllopsklänning på Blocket. Ja, det är faktiskt en hel artikel och allt. Och?-faktorn blir knappast högre.

  • På sistone har det pipit till i telefonen varje gång jag lyft luren. Borde jag inleda mina samtal med "hej FRA"?

  • Att mina läsarsiffror går ner med en tredjedel/hälften under helgerna, beror det på att jag har många mogna läsare som bloggscoutar på arbetstid eller... eh, andra läsare som inte är i skick att läsa under helgerna?


Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

antagligen FRA och fyllon. ^^,

jag hade tänkt att ta mig upp där, men precis som resten av hela sthlm så byggdes det om där -.-

2008-08-18 @ 21:02:28
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: shine

(svar) Den här sommaren (höst?) skulle jag tipsa om Ray Kluuns bok: En sorts kärlek. Helt sjuk bok i den bemärkelsen att han beter sig som ett pucko men ändå förstår man (på något konstigt vis) varför han beter sig som han gör... Weird. :)



Annars är Anna Gavalda-, Karin Alvtegen och Tony Parsons-böcker alltid bra tidsfördriv. ;)



Wow, New York. Vad ska du där och göra? :D

2008-08-19 @ 09:46:34
URL: http://thwart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0