Dagens Tankar 1/8 2008.


  • Varför är det stört-jävla-omöjligt att se när en film kommer ha premiär på en specifik svensk SF-biograf? Jag inser väl själv att filmen inte kommer ha premiär i Mora samma dag som Sverigepremiären, men det vore trevligt att veta om den kommer om en vecka eller tre månader.
  • Chai-latte måste tamejtusan vara bland det äckligaste jag betalat för att dricka. (Bloody Mary inte inräknat, den var till bjuds).

  • Vad är grejen med att döpa recept efter den presumtiva upphovspersonen? Esters räkröra, Lelles lax, Bengt-Bertils kanelknyten. Hög who cares-faktor utanför umgängeskretsen är vad det är.


Kommentarer
Postat av: Avlo

Årets absoluta bio-höjdpunkt ja, hoppas du gillar Arkiv X-filmen, det gjorde jag :) Finns många detaljer som man som hard core-fan kan roa sig åt.

2008-08-01 @ 20:26:43
URL: http://avlo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Chai-latte blää den luktar liksom som laktulos eller duphalk, Alla vård människor vet va de är och för er andra....skitmedel med andra ord

2008-08-04 @ 02:14:36
Postat av: J

Antar att du menar i want to believe? Se inte smörjan, vart så besviken att jag nästan grät av ilska.

2008-08-05 @ 16:36:29
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0