Våga andas tre små bokstäver & jag svarar INTE för konsekvenserna.


image149
Bli inte förskräckta av bilden. Det är bara jag (eller ja, ansikte, fingrar och öra av mig) en helt vanlig onsdagskväll. Jag sitter i köket med en skål Ben & Jerry's chokladglass inom tryggt räckhåll och ansiktet täckt av ett tjockt, brunt lager chokladansiktsmask från Lush. Does wonders for your skin, apparently. Jag köpte den förstås enbart för att den består av äkta kakaobönor. Fast innehållsförteckningen är borta så huruvida det stämmer har jag ingen aning om -- det är möjligt att jag har ansiktet fullt av slaggprodukter från någon exotisk brasiliansk skunk. Men det luktar åtminstone gott. Nu ska jag googla möjligheterna att få choklad intravenöst.

Kommentarer
Postat av: emilie

Bra att du påminner mig!
Min gegga går ut imorgon så nu sitter jag med cupcake fulla ansiktet :D

2008-04-03 @ 10:32:39
URL: http://solbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0