Ursäkta röran. Jag bygger om.


Fast inte i bloggen den här gången utan i lägenheten. IRL, som ungdomarna kallar det. Lägenheten har drabbats av en lätt släng kaos, men ur kaoset föddes ju världen och allt det där. Efter en hel dags flängande än hit, än dit är jag just nu så trött att ögonen tittar i kors och det hjälper inte hur gärna jag vill klämma fram ett högkvalitativt blogginlägg som ni kan roa er med i morgon (idag... whatever). För det är vad ni kommer att få lov att göra. Skola mellan 10-15 och därefter äventyr på stan. Likt en förälder med dåligt samvete kommer jag dock att kompensera er längre fram, troligen med en överdos bilder.

Godnatt tills dess.


Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

injecera fler bilder ;)

2008-04-04 @ 12:59:37
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0