Tidsbrist.


Skolan tar mycket tid just nu, därav vanskötsel av blogg. Inlämningsuppgifter och tjafs. Men a girl's got to do what a girl's got to do, eller åtminstone så mycket hon hinner. Vårtröttheten gör sig också påmind men de senaste dagarna har i alla fall bjudit på två roliga saker:

För det första
fick jag VG (högsta betyg) på min individuella essä om "Lyxkonsumtionen som blev folklig" och följaktligen VG i hela grundkursen. För det andra har jag fått ett stipendium jag sökt, eller ja, jag tror åtminstone det. Alternativet är att någon gjort en insättning på mitt bankkonto märkt "Stipendium" för skojs skull. Hur som helst tackar jag och tar emot och vet bättre än att ifrågasätta bankens outgrundliga insättningar.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

svar: ja hade jag vetat att man kunde dö så hade jag aldrig skrivit på för det här med livet!

2008-04-17 @ 00:13:24
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Lena

I sa fall vill jag ocksa byta till din bank! :o Go Nordea(?)!

2008-04-17 @ 11:02:00
URL: http://ochlena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0