Snart kommer tomten!


Idag kommer pappa ner till Uppsala ett par dagar. Han kommer med kunskap om livets stora mysterier, så som hur man borrar i betongväggar och stympar för långa skoställ, och med bilen proppfull av saker. Tro mig när jag säger att det blir lilla julafton. Nej, stryk det, stora julafton. Matta, tv-bänk, tv, hyllor, högtalare, skrivbordsstol, hatthylla -- jag ryser!


Räkna med att besöket kommer gagna er läsare i form av massor med inredningsbilder. Dessutom vankas besök på Ikea med omnejd för inhandling av bland annat balkonginredning, nu när bil finns att tillgå. Innan julfirandet kan börja ska jag dock pallra mig till skolan (vilket kan jämföras med den tråkiga diskningen innan paketöppningen) för att lyssna på hur man gör krånglar till något i grunden jättesimpelt för att det inte går an att undervisa något alla begriper på universitetsnivå. Eller Statistik som kursen heter.


Kommentarer
Postat av: Karro

Fin sida du fått till :) Pappor är himla bra att ha eller hur ;) God Jul på dig.

2008-04-03 @ 18:15:40
URL: http://lilltofs.bloggagratis.se
Postat av: emilie

H-H-Hallå?
*Titta fram* Hallå?

*Tipp tipp* H-Hallå?

2008-04-03 @ 22:34:46
URL: http://solbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0