Ny bloggdesign: Ta-dah!


- Hej, jag heter Bloggdesign och jag är ny här.

- Hej Bloggdesign.


Trots pågående arbete med vissa delar väljer jag ändå att lägga upp den nya designen och göra ändringar fortlöpande. Det blir bäst så, annars kommer ni få vänta tills den yttersta dagen och mer innan jag blir helt nöjd. En blogg är som ett hus, det blir aldrig färdigt och som glad amatör får man spika sig i händerna några gånger och såga av ett par extremiteter innan allt sitter hyfsat där det ska.


Enligt mina tester ska bloggen funka i Internet Explorer och Netscape. Ni med annan webbläsare får gärna höra av er om ni bara ser pytt-i-panna på skärmen. Inte för att jag kommer kunna göra något åt det, men det kan ju kännas skönt att prata om problemen.


Phew. Nu ska stackars hjärnan vattnas med kaffe och min uppmärksamhet riktas mot den gravt försummade Statistik-boken. Återkommer senare under dagen.  


Kommentarer
Postat av: Lena

Jaklar sa tjusigt! Har har du suttit och lidigt i timtal med saker som teckensnitt och storlek forstar jag!

Jattefint ar det iaf. Kyssar.

2008-04-02 @ 16:00:03
URL: http://ochlena.blogg.se
Postat av: Hanna

Fullträff!!! Riktigt snygg design anna, verkligen ^^, kram

2008-04-02 @ 20:14:28
URL: http://www.frokendesign.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

Hej bloggdesign!

SNYGGT!! Fast jag saknar en bild på dig där --->

jag kan också meddela att din blogg funkar i senaste versionen av Firefox och Safari till mac. ^^,

2008-04-02 @ 21:51:45
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0