Naturens varningsfärg.


image152

Rött är naturens varningsfärg
. Farliga djur, blod, varulvsögon, stoppljus, ett tecken på att man varit i solen för länge. Och nu när det är dags att tackla nästa vecka känns det som att jag behöver lite farlighet. Av ingen speciell och många små anledningar, som har mest med skolan att göra. Men jag råkar veta att röda naglar är ett utmärkt vapen mot krångliga inlämningsuppgifter och virriga föreläsningar.

Snart kommer Emilie hit som en nästan-överraskning, det vill säga hennes besök är planerat men det bestämdes så sent att det nästan klassas som överraskning ändå. Jag ska hälla i henne champagne-te och prata livets mysterier. Undrar hur världen vore utan vänner och rött nagellack?

Kommentarer
Postat av: Hanna

du menar att de skulle vara värt att i stället för vita papper använda röda på alla mina ansökningshanslingar? typ slutbetyg och personbevis samt passfoto??? hälsa emelie kram ^,

2008-04-07 @ 08:57:16
URL: http://www.frokendesign.blogg.se
Postat av: .Westerdahl

det finns ju röd champange också ;)

ja Hanna hon är rolig hon. tycker du ska dedikera henne ett blogginlägg med allt roligt hon har sagt, haha! skulle va så kul att mobba henne lite :P

2008-04-07 @ 11:30:06
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Emilie

Snart kommer hela mitt flyttlass ;)

2008-04-07 @ 22:42:14
URL: http://solbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0