In the absence of blogg.


Åh, så skönt det varit att blogg.se inte fungerat på tre dygn! Så mycket man får gjort utan den ettriga bloggen som pockar på ens uppmärksamhet.


Utan bloggen har jag tagit upp joggandet på allvar och funderar på att skaffa gymkort. Jag har rensat hela garderoben och börjat måla om i lägenheten. Jag har varit på flera dejter och har, utan bloggen, kunnat ägna massor av tid åt det svåra valet om vilken superhet, charmig miljardär jag ska gifta mig med.


Ni gick inte ens på det va? Som alla andra fån har jag suttit inne på blogg.se och gått på varje löfte om "när som helst kör vi igång" följt av 12 timmars inaktivitet. Mitt liv har bestått av att gå på ett par föreläsningar, köpa en blytung statistikbok, dänga statistikboken i väggen och försöka logga in på blogg.se om och om igen som den nörd jag är.

                               

Men absence makes the heart grow fonder ju och nu kör vi igen, insch blogg.se. Ny bloggdesign. Jag har lovat. Och jag tänker leverera.


Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

blogg.se's lovord om nya förändringar börjar låta som dina löften om detsamma ;) haha

2008-04-01 @ 13:40:40
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: .Westerdahl

och ändå har ett otaligt antal timmar sedan kl. 06 imorse då blogg .se började springa igen, och inget har här hänt? ;)

2008-04-01 @ 14:47:22
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Emilie

DUNKVadå allt det där hinner jag med på en dag?

2008-04-01 @ 15:42:59
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Lena

Jag holl allvarligt talat pa att fa hjartattack nar jag laste "joggandet". Usch.

Pussar

2008-04-01 @ 17:39:20
Postat av: Hanna

Bara så du vet så hann jag föreställa mig en sportklädd anna springandes på uppsalas gator.. Och av nån anledning så tyckte jag inte riktigt att de stämde. Haha. garderoben okej, om de nu finns nåt kvar efter traderas inflytt i din garderob. Målningen hoppas jag att jag får ansvara för i gramtiden.

Designen ser jag frem emot.

har du nån miljonär över, så säg till (men säg inte nåt till eerik)

kram vännen!

2008-04-01 @ 22:31:25
URL: http://frokendesign.blogg.se
Postat av: johanna

nja jag vet inte om uppsala lockar så jättemkt faktiskt..Visst du är ju där, men utöver det så..är jag jävligt rädd för elake måns? :S
haha gick helt på ditt aprilskämt fram till typ..miljardären, där började jag ifrågasätta :P
btw, fräsch design! snygg och stilren!

2008-04-02 @ 16:03:59
URL: http://ergosum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0